Content Marketing & PR-strategi2023-09-03T00:49:25+02:00

En erfaren og akkrediteret content- og PR-bureau

Humanistisk

Datadrevet.

Vores historiefortællende, datadrevne tilgang sikrer succesfulde flerlags indholds- og PR-kampagner. Fra prisvindende strategier til landsdækkende og international dækning, har vi erfaringen til at give dig resultater, skræddersyet til dit budget og dine mål.

Vær synlig, hvor vi ved, at din målgruppe færdes.

Vores Content og PR tjenester

Vi er et team af erfarne og betroede content- og PR-eksperter, der alle er eksperter i at opbygge medierelationer og skræddersy succesfulde content- og PR-strategier til små, mellemstore og store virksomheder inden for en bred vifte af brancher.

Læs vores casestudier

Digital PR

Vi kan opbygge dit brand, sikre højkvalitets og relevante links, øge dine organiske placeringer og drive trafik til din hjemmeside gennem en række taktikker.

Newsjacking

Newsjacking handler om at være den første til at genkende og tilføje værdifuld kommentar til en allerede trending historie. Vi bruger en række forskellige værktøjer til at gøre netop dette.

Digital PR kursus

Lær hvordan du sætter praktiske færdigheder i spil i en digital verden med vores engagerende og interaktive PR-træning og workshop-sessioner.

Content marketing

Vi udvikler Content Marketing-strategier ved at skabe indhold på hjemmesiden og udnytte en række forskellige kanaler til at markedsføre det og få det til at arbejde så hårdt som muligt for at levere resultater.

Klar til at tale med en specialist?

Seneste SEO-artikler

Få indblik i branchetrends, nyheder og holdninger fra vores SEO-eksperter.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her

Klar til at tale med en specialist?

Medielister med fokus på tillidsfulde og relevante relationer.

Vores PR-team er eksperter i at opbygge medierelationer og skræddersy succesfulde PR-strategier til virksomheder af enhver størrelse og i alle brancher.

Vi vil oprette skræddersyede medielister til hvert stykke indhold, vi sender ud til dig, og bygge videre på vores eksisterende relationer for at sikre, at vi når den korrekte kontaktperson i hvert udgivelse, hvad enten det er en fagblad, en lokal, national eller international udgivelse.

Vi vil også give dig klare og concise dækningsrapporter undervejs, så du kan se tydeligt, hvilke succeser vi har haft, og hvilken indvirkning det har haft på din brand.

Nyheder til den rigtige person, på det rigtige tidspunkt.

Vores PR-team har opbygget et bredt netværk af kontakter og opnået indgående branchekendskab gennem årene. Derfor sørger vi for, at vores pressemeddelelser altid består af to hovedkomponenter, der garanterer succes.

For det første skaber vi engagerende indhold. Vi er naturlige historiefortællere, og vi ved, hvordan man skriver en fængende pressemeddelelse.

For det andet personaliserer vi distributionen. For at opnå maksimal dækning sender vi kun pressemeddelelser til relevante kontakter.

Pressemeddelelser om produktlanceringer, nye ansættelser og begivenhedsmeddelelser kan og opnår stor dækning i fagblade, regionale og lokale medier.

En hierarkisk tilgang til PR på lokalt, nationalt og brancheplan

Vores PR-services dækker tre forskellige niveauer af publikationer for at give dig værdifuld dækning og eksponering:

  • Lokale medier – Vi målretter medier på lokalt plan for at informere lokalsamfundet om din virksomhed og dens tjenester.
  • Nationale medier – Vi arbejder tæt sammen med etablerede og nye kontakter for at sikre nationale titler.
  • Branchemedier – Ved at målrette niche- og brancheorienterede publikationer kan vi udsætte dit brand for den rigtige målgruppe.

Uanset om du vil målrette en bestemt branche, forbedre din lokale profil eller øge den nationale opmærksomhed, kan vores PR-professionelle hjælpe dig med at nå dit mål ved at sikre dækning i en eller alle disse tre niveauer.

PR, der går ud over det grundlæggende

Uden for den grundlæggende PR-aktivitet, såsom newsjacking og produktlanceringer, kører vi også kvartalsvise kampagner, der er rettet mod at opnå top-tier og branchefokuseret dækning. Vi kan:

    • Reducere afhængigheden af ​​erhvervs- og produktopdateringer og newsjacking
    • Dele forskellige datasæt og tilpasse kampagner baseret på typen af ​​udgivere, vi vil målrette mod
    • Tilpasse pressemeddelelser baseret på den aktuelle nyhedsdagsorden eller andre faktorer

Vores tilgang til indhold og PR

Journalister og marketingfolk er travle mennesker, og der er meget konkurrence i branchen. Men hvad kan vi gøre for at sikre, at din historie ikke kun bliver publiceret, men også bliver set?

Hos Hallam har vi en gennemprøvet tilgang til content og PR, der involverer grundig research og planlægning, før vi starter noget arbejde for dit brand. Vi bringer de bedste hjerner i hele bureauet ind for at sikre, at vi leverer resultater, der har en positiv indvirkning på dine forretningsmål.

Forskning

Inden vi tager fat på enhver indholds- og PR-strategi, sørger vi for at have alle fakta – fra at forstå din målgruppe og den aktuelle landskab i din sektor til de resultater, du ønsker at opnå med din aktivitet.

Sammenhængende planlægning

De bedste resultater kommer fra samarbejde, så vores måde at arbejde sammen på er sammenhængende og integreret. Vi udvikler indhold og PR-strategier i partnerskab med dig for at skabe integrerede strategier, der leverer exceptionelle resultater.

Implementering

Fra nu af kan du være involveret så meget eller så lidt, som du vil. Vi vil gå i gang med at udvikle dit indhold, dine medielister og skabe skræddersyede pressemeddelelser til hver udgivelseskategori ved hjælp af en række brancheførende værktøjer.

Eksekvering

Vi vil sætte din indholds- og PR-strategi i værk og begynde at nå ud til folk. Vi vil ikke give op, før vi ser resultater – selvom det betyder, at vi skal tilbage til tegnebrættet.

Vi er mere end en Content og PR-bureau

Hos HMedier har vi en samlet tilgang til arbejdet, hvilket betyder, at vi kan støtte dig gennem en række forskellige kanaler for at hjælpe dig med at nå dine mål.

Læs vores casestudier

SEO

Vi kombinerer teknisk ekspertise, indhold og brugeroplevelse for at skabe og levere SEO-strategier, der leverer resultater og øger profitten.

Læs mere

Brand

Dit brand skal høres. Fra strategi til design hjælper vi dig med at vinde hjerter og sind, når du ikke er i rummet.

Læs mere

Paid markedsføring

Frie slip for moderne digital annoncering med en af Europas førende bureauer for paid annoncering. Nå ud til hele verden. Slå dine mål. Sæt standarden.

Læs mere

Webdesign

Vi kombinerer dybtgående ekspertise inden for SEO, strategi og UX for at skabe højhastigheds, tilgængelige websteder, der skaber et varigt indtryk og giver resultater.

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor skal du vælge HMedier til din PR-træning?2023-09-02T21:24:36+02:00

Vores PR-specialister er yderst kompetente og vil samarbejde med dig individuelt for at sikre, at du får det, du vil have ud af din session. Vi glæder os til at give dig vores råd og hjælpe dig med at udnytte potentialet i dine PR-aktiviteter.

Hvor længe varer et træningspas?2023-09-02T21:23:30+02:00

Vi kan afholde seminarer i en time eller to, så du kan få en smagsprøve på, hvad digital PR er.

Vi kan også tilbyde omfattende workshops fra 9-17, der giver dig en dybere indsigt og forståelse for branchen og de ændringer, du kan foretage i din virksomheds tilgang. I sidste ende er vi fleksible.

Vi arbejder med dig for at give dig den træning, der passer bedst til dine behov.

Hvad gør os anderledes end andre content marketing og PR-bureauer?2023-08-23T04:03:44+02:00

Vores styrke er vores enhed. Når du arbejder med os, får du ikke kun adgang til vores content marketing og PR-team, men til alle vores afdelinger. Vi arbejder sammen for at sikre, at dine strategier og kampagner giver resultater.

Hvilke industrier kan du lave Indholdsmarketing og PR strategier for?2023-08-23T04:02:00+02:00

Indholdsmarketing- og PR-strategier virker for alle industrier og for ethvert ambitiøst firma, der ønsker at øge brand awareness eller rangere højere end sine konkurrenter i søgemaskiner, uanset om de er B2B eller B2C.

Hvordan måler man succes med content og PR?2023-08-23T03:59:17+02:00

Vores team bruger en række KPI’er, herunder placeringer, kvalitet og volumen af backlinks, omfang af dækning og brandomtale, stigninger i websitetrafik og Share of Search, samt de sædvanlige sociale metrikker som delinger og engagement. Vi tilpasser løbende vores KPI’er i overensstemmelse med kundens krav.

Fælles Succes

Kontakt os, og vi vil arrangere et videoopkald for at diskutere dine krav i detaljer.

Vi er kun en besked væk.

Kontakt

Titel

Go to Top